Nejčastější dotazy

 

>>

Při kontrole dat ve školní matrice se zobrazuje chyba „XXX“. Jak ji opravím?


Chybu opravíte přímo na kartě žáka.

V jednotlivých záložkách karty jsou údaje, které se o žácích evidují. Vybraný údaj přepište. Pokud do kolonky nelze psát, je tento údaj evidován pod ikonou písmene „H“ (to znamená, že se u položek eviduje historie.

Změny vždy nezapomeňte uložit.

Důležité je také překontrolovat tzv. historii položek. Na kartě žáka vpravo dole stiskněte tlačítko „Historie položek“. 

Pomocí rozbalovacího seznamu můžete omezit výpis jednotlivých údajů. U vybraných záznamů zkontrolujte, popř. upravte datum platnosti. Po případných opravách nezapomeňte změny opět uložit.

Pokud se chyba objevuje v adrese, ověřte ji před novým zadáním raději v registru. Při zadávání adresy postupujte od položky „Část obce“. Aplikace Vám začne „našeptávat“. 


Last Updated: 14. 9. 2017 ~